Menu BIP

Informacja o wysokości podstawowej kwoty dotacji dla oddziałów przedszkolnych oraz statystycznej liczbie uczniów- II Aktualizacja

 

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BLIZANÓW o naborze wstępnych zgłoszeń o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BLIZANÓW

o naborze wstępnych zgłoszeń o dofinansowanie

z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Uchwałą Nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 roku Rada Ministrów ustanowiła Rządowy Program Odbudowy Zabytków (ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2023) umożliwiający pozyskanie przez Gminę Blizanów dofinansowania realizacji zadań inwestycyjnych, polegających na ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. W ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków podmioty posiadające tytuł prawny do zabytku mogą ubiegać się za pośrednictwem Gminy Blizanów o dofinansowanie na nakłady konieczne na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, zgodnie z zakresem określonym w art. 77 ustawy o ochronie zabytków (Dz.U.2022.840) obejmujące:

1) sporządzenie ekspertyz technicznych i konserwatorskich;

2) przeprowadzenie badań konserwatorskich lub architektonicznych;

3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej;

4) opracowanie programu prac konserwatorskich i restauratorskich;

5) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;

6) sporządzenie projektu odtworzenia kompozycji wnętrz;

7) zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku;

8) stabilizację konstrukcyjną części składowych zabytku lub ich odtworzenie w zakresie niezbędnym dla zachowania tego zabytku;

9) odnowienie lub uzupełnienie tynków i okładzin architektonicznych albo ich całkowite odtworzenie, z uwzględnieniem charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki;

10) odtworzenie zniszczonej przynależności zabytku, jeżeli odtworzenie to nie przekracza 50% oryginalnej substancji tej przynależności;

11) odnowienie lub całkowite odtworzenie okien, w tym ościeżnic i okiennic, zewnętrznych odrzwi i drzwi, więźby dachowej, pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych;

12) modernizację instalacji elektrycznej w zabytkach drewnianych lub w zabytkach, które posiadają oryginalne, wykonane z drewna części składowe i przynależności;

13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej;

14) uzupełnianie narysów ziemnych dzieł architektury obronnej oraz zabytków archeologicznych nieruchomych o własnych formach krajobrazowych;

15) działania zmierzające do wyeksponowania istniejących, oryginalnych elementów zabytkowego układu parku lub ogrodu;

16) zakup materiałów konserwatorskich i budowlanych, niezbędnych do wykonania prac i robót przy zabytku wpisanym do rejestru, o których mowa w pkt 7-15;

17) zakup i montaż instalacji przeciwwłamaniowej oraz przeciwpożarowej i odgromowej.

Szczegółowe zasady naboru oraz realizacji i finansowania inwestycji (w tym określenie uprawnionych podmiotów) znajdują się pod następującym adresem internetowym, w zakładce „Dokumenty”:

https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow/

Wstępne zgłoszenia od podmiotów zainteresowanych uzyskaniem dotacji na w/w prace należy złożyć w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy Blizanów lub wysłać pocztą na adres ; Urząd Gminy w Blizanowie , Blizanów Drugi 52 , 62-814 Blizanów , w terminie do 10.08.2023 roku do godziny 15:00.

Wzór zgłoszenia w załączeniu.

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Złożenie wstępnego zgłoszenia nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

Zgłoszenie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Wójt Gminy Blizanów

Sławomir Musioł

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-07-27 14:18:17)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-07-27 14:18:17)

Wykaz Żłobków prowadzonych na terenie Gminy Blizanów

Blizanów Drugi, 14.07.2023r

Wykaz Żłobków prowadzonych na terenie Gminy Blizanów

Rejestr Żłobków i Klubów Dziecięcych prowadzony przez Wójta Gminy Blizanów publikowany jest na

stronie:  https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/dla-swiadczeniobiorcow/rodzina/d3/rejestr-zlobkow-

i-klubow

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchomiło również na Portalu Informacyjno -

Usługowym Emp@tia MAPĘ żłobków i klubów dziecięcych - narzędzie służące rodzicom dzieci w

wieku do lat 3 do wyszukiwania najbliższych żłobków i klubów dziecięcych. Na mapie tej oprócz

wskazania miejsca prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego pokazywane są również inne dane tej

instytucji - w tym dane kontaktowe, godziny otwarcia, wysokość opłat, informacje o udzielanych

zniżkach, informacja czy placówka jest dostosowana do potrzeb dzieci niepełnosprawnych lub

wymagających szczególnej opieki, liczba miejsc oraz liczba zapisanych dzieci.

Mapę żłobków i klubów dziecięcych można znaleźć pod adresem: https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/mapa-zlobkow-i-klubow-dzieciecych

Nazwa i adres podmiotu prowadzącego Żłobek

NIP podmiotu Prowadzącego Żłobek

Miejsce prowadzenia

Żłobka

Liczba

Miejsc

Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Jarantów

„ Od przedszkolaka do żaka”

Jarantów 47;

62-814

968-09-72-533

Jarantów 47

11

Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Jarantów

„ Od przedszkolaka do żaka”

Jarantów 47;

62-814

968-09-72-533

Jastrzębniki 51

21

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-07-14 13:56:56)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-07-14 13:56:56)

Wykaz pracodawców, którym została udzielona pomoc De Minimis w 2022 roku

Wykaz pracodawców, którym została udzielona pomoc De Minimis w 2022 roku  (dofinansowanie kosztów ksztalcenia Młodocianych Pracowników)

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:53:40)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:53:40)

OBWIESZCZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Blizanów

Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977) oraz art. 39 ust.1 i art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j.
Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.), zawiadamiam:

  • o podjęciu przez Radę Gminy Blizanów uchwały Nr XLVIII/428/2023 z dnia25 maja 2023 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Blizanów;
  • o przystąpieniu do procedury sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Blizanów.

Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Blizanów 62-814 Blizanów, Blizanów Drugi 52.

Wnioski i uwagi w przedmiotowej sprawie zainteresowani mogą wnosić w formie pisemnej lub ustnej do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Blizanów, 62-814 Blizanów, Blizanów Drugi 52, albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  w terminie do dnia 28.07.2023 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Blizanów.

 

                                                                         /-/  Wójt Gminy Blizanów

 

Administrator danych osobowych – Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Blizanów. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: listownie: Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów, przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie www.blizanow.ug.gov.pl, telefonicznie: 62 75 11 066. Inspektor ochrony danych - Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Cele i podstawy przetwarzania - Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977) Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Odbiorcy danych osobowych - Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty  z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych. Okres przechowywania danych  - Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji zadań administratora wskazanych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z Ustawy z dnia  27 marca 2003 r. o planowaniui zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977).

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-06-27 09:24:49)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-06-27 09:24:49)

Informacja - do hodowców trzody chlewnej

Informacja  - do hodowców trzody chlewnej

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:24:49)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:24:49)

Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu Nr SKO-4213/53/23

Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu Nr SKO-4213/53/23

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:34:36)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:34:36)

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.4.2023

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.4.2023

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:32:35)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:32:35)

Informacja w sprawie ustalenia p[odstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli

Informacja w sprawie ustalenia p[odstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli przy szkołach podstawowych i szkół.

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:11:14)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:11:14)

Informacja o wysokości podstawowej kwoty dotacji dla oddziałów przedszkolnych

Informacja o wysokości podstawowej kwoty dotacji dla oddziałów przedszkolnych (I Aktualizacja 2023r.)

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:09:06)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:09:06)

INFORMACJA

Blizanów Drugi, dnia 20.04.2023r.

INFORMACJA

 

Wójt Gminy Blizanów przypomina właścicielom / użytkownikom nieruchomości, które nie są podłączone do sieci kanalizacyjnej do złożenia informacji o posiadanym zbiorniku bezodpływowym/ przydomowej oczyszczalni ścieków, którego termin minął dnia 31.03.2023r.

Informację można złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów, pok. nr 5, za pomocą e-Puap lub wysyłając na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informację należy złożyć na dołączonym do informacji załączniku:

- Załącznik nr 1- dot. zbiornika bezodpływowego,

- Załącznik nr 2- dot. przydomowej oczyszczalni ścieków.

Powyższe informacje są niezbędne w celu zaktualizowania gminnej ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, którą zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy z dnia13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2022 poz.2519 ze zm.) gminy są zobowiązane prowadzić.

- Wójt Gminy Blizanów

Załącznik

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-04-20 13:13:05)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-04-20 13:15:16)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-04-20 13:15:16)

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.2.2023

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.2.2023

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-04-14 12:12:28)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-04-14 12:12:28)

Zarządzenie Nr 27 /2023 Wójta Gminy Blizanów z dnia 28 marca 2023 roku w sprawie wyborów sołtysów wsi

Zarządzenie Nr 27 /2023

Wójta Gminy Blizanów

z dnia 28 marca 2023 roku

w sprawie przeprowadzenia wyborów w jednostkach pomocniczych - sołectwach na obszarze Gminy Blizanów

Na podstawie art.30 ust 1 i 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U z 2023 r. , poz. 40 z późn. zm)

oraz statutów sołectw Gminy Blizanów z a r z ą d z a się , co następuje:

  • 1

1. Zarządza się przeprowadzenie wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich na obszarze Gminy Blizanów w okresie od 14.04.2023r do 02.06.2023r

2. Wybory w sołectwach przeprowadza się zgodnie z zasadami wyborów określonymi w statucie danego sołectwa

3. Ustala się terminarz przeprowadzenia wyborów w poszczególnych

wsiach sołeckich w brzmieniu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego

zarządzenia.

4. W celu udzielania sołtysom stałej pomocy w przygotowywaniu

materiałów i organizacji zebrań zobowiązuje pracowników Urzędu

Gminy Blizanów i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy , jako

łączników do stałego kontaktu z wyznaczonym sołectwem .

  • 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                  Wójt Gminy Blizanów

                                                                                                           Sławomir Musioł

 Harmonogram wyborów w sołectwach

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-04-12 13:46:57)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-04-12 13:46:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-04-12 14:49:34)

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.13.2022

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.13.2022

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-03-01 14:47:44)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-03-01 14:47:44)

ZBÓRKA FOLII ROLNICZYCH

Blizanów Drugi, 09.01.2023 r.

KURENDA

Uprzejmie informuję, że Gmina Blizanów planuje przystąpić do programu: ”Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

W związku z powyższym, niezbędne jest przeprowadzenie inwentaryzacji odpadów rolniczych, jakie będą utylizowane na terenie Gminy Blizanów. W tym celu, osoby zainteresowane odbiorem, proszone są o wypełnienie ZGŁOSZENIA i dostarczenie go do Urzędu Gminy w Blizanowie do dnia 31 stycznia 2023 r.

Zbiórka ww. odpadów rolniczych będzie bezpłatna, w związku z tym prosimy o rzetelne wypełnienie druku zgłoszenia. Wszystkie dostarczane odpady rolnicze muszą być oczyszczone z pozostałości po sianokiszonce, kiszonce oraz innych zanieczyszczeń (np. ziemi).

Projekt realizowany będzie pod warunkiem pozyskania przez gminę dofinansowania na ten cel. O formie i terminie zbiórki będziemy informować w późniejszym terminie.

Druk zgłoszenia dostępny jest w Urzędzie Gminy Blizanów, pok. nr 5, na stronie internetowej http://bip.wokiss.pl/blizanow/  w zakładce „informacje ogłoszenia” oraz u sołtysów.

Druk zgłoszenia

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-23 12:26:37)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-09 13:36:17)

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.18.2022

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.18.2022

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-31 14:01:22)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-31 14:01:22)

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.19.2022

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.19.2022

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-12 13:56:25)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-12 13:56:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-01-31 13:59:59)

KURENDA

K U R E N D A

Informuję, że demontaż, transport oraz unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest może być dokonywany wyłącznie przez podmioty do tego uprawnione.

Wykonawca w/w prac powinien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne i socjalne zapewniające prowadzenie określonych planem prac oraz zabezpieczenie pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu.

Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.

Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.

Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699)

Wójt Gminy Blizanów

Sławomir Musioł

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-26 09:18:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-26 09:18:48)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-01-26 09:18:48)

Informacja o wprowadzeniu stopnia alarmowego CRP

Szanowni Państwo,

Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2234)  Prezes Rady Ministrów podpisał  Zarzadzenie Nr 617 z dnia 30 listopada 2023r. w sprawie wprowadzenia stopnia alarmowego  (2 stopień  BRAWO - na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – obowiązujące od dnia 1 grudnia 2023 roku od godz. 00.00 do dnia 29 lutego 2024 roku do godz. 23.59.

 

ze względu na potencjalne ryzyko zagrożenia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, o jakim mowa w art. 15 ust. 3 ustawy o działaniach antyterrorystycznych, Prezes Rady Ministrów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2234) podpisał Zarządzenie nr 618 z dnia 30 listopada 2023 roku w sprawie wprowadzenia stopnia alarmowego CRP (3. stopień CHARLIE - CRP – na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – obowiązujące od dnia 1 grudnia 2023 roku od godz. 00.00 do dnia 29 lutego 2024 roku do godz. 23.59.

ze wzgledu na potencjamne ryzyko zagrożenia bezpieczeństwa infrastruktury energetycznej mieszącej sie poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Prezes Rady Ministrów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2234) podpisał Zarządzenie nr 619 z dnia 30 listopada 2023 roku w sprawie wprowadzenia stopnia alarmowego 2. stopień BRAVO – wobec polskiej infrastruktury energetycznej mieszczącej sie poza ganicami Rzeczypospolitej Polskiej – obowiązujące od dnia 1 grudnia 2023 roku od godz. 00.00 do dnia 29 lutego 2024 roku do godz. 23.59.

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2022-02-17 09:23:45)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2022-03-07 10:06:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-06-01 09:04:15)

INFORMACJA o Podmiotach wpisanych do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Blizanów

INFORMACJA

Przedsiębiorstwa uprawnione do odbioru nieczystości ciekłych :

1. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "PUK" S.A w Kaliszu - ul. Bażańcia 1A 62 - 800 Kalisz

2. Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta "EKO" Sp. z o.o. - ul. Łódzka 19  62 - 800 Kalisz

3. Alicja Krawczyk - Piotrów 39  62 -812 Jastrzębniki

4. Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie- Blizanów Drugi 5A, 62 - 814 Blizanów

5. Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Stawiszynie- Długa Wieś Druga 23B, 62 - 920 Stawiszyn

6. WC Serwis Sp. z o.o. Spółka Komandytowa- ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze

7. SEGOPOL Sebastioan Gołąb Kalisz ul. Jagodowa 20

8. Zakład Wielobranżowy Buchnajzer Marek, Tymianek 20, 62-840 Koźminek

9. EKO-AD Usługi Asenizacyjne i Wynajem Kontenerów Adam  Deca , Tymianek 21, 62-840 Koźminek

10. Firma Usługowo Handlowa JARTEX Szczepan Jarantowski, ul. Zakopiańska 12, 62-800 Kalisz

11. Firma WNP-TRANS łukasz Bazela, Pawłówek 49A, 62-800 Kalisz

12 DarEko Usługi Transportowe Dariusz Kwaśniewski 63-313 Chocz ul. Bursztynowa 12

Jednoczesnie informujemy ze  niewykorzystane i przeterminowane  leki są zbierane  w specjalnych pojemnikach ustawionych na terenie Ośrodków Zdrowia w Blizanowie i w Jastrzębnikach.

Osoba odpowiedzialna za:

  • wytworzenie informacji: Roman Kliszewski
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: (2010-08-19 15:18:47)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2021-12-06 13:24:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-06-01 14:10:46)

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.1.2023

Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.1.2023

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-03-17 14:53:27)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-03-17 14:53:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-03-20 14:13:36)

Informacja Wojta Gminy Blizanów o spotkaniu - warsztatach strategicznych w dniu 5 grudnia 2023r.

 

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-11-22 13:26:27)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-11-22 13:26:00)

Udostępniony: 03 sierpień 2023 : 03 sierpień 2023 Poprawiono: 28 listopad 2024
: Administrator : Administrator
Licznik odwiedzin: 1843
Wersje:
2024-11-28 11:45:51 Roman Kliszewski
2024-11-28 11:45:22 Roman Kliszewski
2023-12-29 14:04:04 Roman Kliszewski
2023-12-01 08:49:05 Roman Kliszewski
2023-11-22 12:26:45 Roman Kliszewski
2023-11-22 12:25:24 Roman Kliszewski
2023-11-02 21:12:42 Dawid Biesiada
2023-08-03 08:38:39 Administrator
2023-08-03 08:32:31 Administrator