Menu BIP

Urząd Gminy Blizanów

Blizanów Drugi 52   62 – 814 Blizanów

Tel. 62 7511010,  fax. 62 7641113 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.blizanow.ug.gov.pl


EW-11

UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wniosek o uzyskanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności - druk dostępny w Urzędzie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Jak załatwić sprawę.
  2. Dokument tożsamości - do wglądu.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Stanowisko ds. ewidencji ludności i ochrony przeciwpożarowej - Krzysztof Bączkiewicz

Pokój nr 2, tel. 62 7512103, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni od daty wpływu wniosku.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydawane jest zaświadczenie z akt ewidencji ludności.

OPŁATY

17,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia. Opłata skarbowa nie dotyczy zwolnień określonych w ustawie z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Z 2015 r poz. 783)

Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Blizanów
nr 76 8407 0003 0600 6372 2000 0001 lub gotówkowo w kasie Urzędu. Opłatę należy uiścić najpóźniej w dniu składania wniosku.

TRYB ODWOŁAWCZY

Odmowa wydania zaświadczenia, bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Wojewody Wielkopolskiego, składane w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia. Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Blizanów.

PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2015.388 j.t.).
  2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zmianami).
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r. Poz .783)
  4. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.).

DODATKOWE INFORMACJE

Zaświadczenie z akt ewidencji ludności wydaje się na żądanie osób fizycznych lub prawnych.

Zaświadczenie wydaje się jeżeli:

  1. Urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego wymaga przepis prawa.
  2. Osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI

25.05.2020 r. 

Podanie o zaświadczenie                                      

 

Osoba odpowiedzialna za:

  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: (2013-09-13 08:53:57)
  • zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2020-05-26 12:54:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2020-05-26 13:02:14)

Udostępniony: 05 sierpień 2023 : 05 sierpień 2023 Poprawiono: 06 sierpień 2023
: Administrator : Administrator
Licznik odwiedzin: 820
Wersje:
2023-08-06 10:01:46 Administrator
2023-08-05 09:00:55 Administrator
2023-08-05 09:00:36 Administrator
2023-08-05 08:59:29 Administrator