Informacja o wyborze oferty znak sprawy ZP/5/2023 PFRON
Informacja o wyborze oferty znak sprawy ZP/5/2023 PFRON
Zapytanie opertowe ZP/5/2023 PFRON
Załacznik nr 1 - formularz ofertowy -montaż domofonu
Załacznik nr 2 - formularz ofertowy -przygotowanie materiałow informacyjnych w języku migowym
Załacznik nr 3 - formularz ofertowy -wykonanie i montaż tyflomapy
Informacja o wyborze oferty znak sprawy ZP/3/2023 PFRON
Informacja o wyborze oferty znak sprawy ZP/4/2023 PFRON
Informacja o unieważnieniu postępowania
,Znak sprawy ZP/1/2023 PEFRON Blizanów Drugi, 27.02.2023 r.
Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości mniejszej niż 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
Wójt Gminy Blizanów zaprasza do składania ofert na wykonanie wraz z montażem tabliczek przydrzwiowych i/lub usługę tłumacza migowego online , poręcze przyschodowe dla potrzeb projektu „Dostępny samorząd - granty”, realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2018 , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego .
Zamawiający określa nw. wymagania dotyczące poszczególnych elementów :
-
Tabliczki przydrzwiowe - 38 szt.
Wymagania Zamawiającego dotyczące poszczególnych elementów:
Przedmiot zamówienia musi być wykonana zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- opracowanie projektu graficznego tabliczki warstwowo, w sposób spójny graficznie oraz zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania. Uwypuklenie numeru pokoju, zamieszczenie kodu QR oraz opisów w alfabecie Braille’a. System informacji wizualnej powinien być zaprojektowany w spójny dla całego budynku sposób.
- konieczne jest zapewnienie odpowiedniego kontrastu pomiędzy znakami a ich tłem. Uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV,
- minimalna wysokość piktogramów powinna być obliczana na podstawie wzoru:
HZ = 0,09 x L
HZ – wysokość znaku, L – odległość od znaku 33.
Zaleca się, żeby minimalna wysokość tekstu wynosiła 15 mm i była obliczana
na podstawie wzoru:
HT = 0,02-0,03 x L
HT – wysokość tekstu, L – odległość od tekstu 34.
- zapisy brajlowskie w standardzie Marburg Medium, przy czym wysokość punktu od podstawy musi wynosić min. 0,50 mm na całej długości tekstu.
- opisy czarnodrukowe dla słabowidzących powinny być wykonane w czcionce bezszeryfowej (np. Arial CE) o rozmiarze min. 18 punktów w wersji polskiej. Rozmiar czcionki powinien być dostosowany do informacji zawartych na planszy.
- tabliczki wykonane w technologii wysokościśnieniowego druku wraz z warstwą wypukłą oraz bezpośredniego naniesienia pełnokolorowego solwentowego nadruku na tworzywo o wysokiej trwałości np. dibond, PMMA, ADA o grubości około 3,2 mm.
- krawędzie bezpieczne dla użytkownika – zaokrąglone i fazowane.
- sposób wykonania i użyte materiały muszą zapewnić wysoką trwałość i odporność na odkształcenia oraz nie mogą zawierać związków/substancji szkodliwych.
- tabliczki należy zamontować na wysokości 120cm-160cm obok drzwi po stronie klamki.
-
Usługa Tłumacza Polskiego Języka Migowego i abonament roczny
Główne założenia dla wdrożenia usługi Tłumacza Polskiego Języka Migowego online
-
Wymagania podstawowe dla usługi:
-
Usługa musi działać na komputerach stacjonarnych i laptopach z kamerą i mikrofonem z systemami Windows i MacOS;
-
Usługa musi działać na urządzeniach mobilnych z kamerą i mikrofonem z systemami Android i IOS (na urządzeniach mobilnych aplikacja PWA);
-
Godziny działania usługi: Pn – Nd 8:00 – 20:00
-
W ramach usługi dostęp do Polskiego Języka Migowego i Ukraińskiego Języka Migowego
-
Dostawca posiada własny system do połączeń wideo klasy systemu Contact Center, połączenia są szyfrowane protokołem https;
-
Dane osobowe przetwarzana są wyłącznie na serwerach zlokalizowanych na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego
-
Indywidualny link do połączeń z Tłumaczami Języka Migowego;
-
Dedykowany landing page do połączeń z Tłumaczami Polskiego Języka Migowego (z logo klienta oraz godzinami działania usługi);
-
Widget na stronę www do szybkiego połączenia z tłumaczami
-
Film w Polskim Języku Migowym na stronę www informujący o dostępności Usługi Tłumacza Języka Migowego;
-
Szkolenie zdalne z działania usługi dla pracowników Klienta
-
Wymagania dodatkowe (ocena jakości):
-
Doświadczenie w tłumaczeniach na Polski Język migowy: co najmniej 5 lat;
-
Liczba zrealizowanych tłumaczeń online: co najmniej 50 000 w ciągu ostatnich 5 lat
-
Liczba tłumaczy Polskiego Języka Migowego: co najmniej 10
-
Liczba obsługiwanych podmiotów/klientów: co najmniej 300
-
Możliwość rozszerzenia usługi na całodobową
-
Liczba dużych wdrożeń (usługa w 10 lub więcej punktach obsługi klientów w ramach jednego wdrożenia): co najmniej 20
-
Poręcze przyschodowe
Wymagania Zamawiającego dotyczące poszczególnych elementów:
-
wykonanie poręczy przyschodowych wewnętrznych ( 22 m ) , służących do pokonywania wysokości przekraczającej 50 cm, powinny być zaopatrzone w balustrady lub inne zabezpieczenia od strony przestrzeni otwartej , o wysokości 110 cm.
-
maksymalny prześwit lub wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady nie może być większy niż 12 cm,
-
zaleca się stosowanie poręczy na wysokości 85 – 100 cm pierwszą poręcz oraz dodatkowo na wysokości 60 – 75 cm drugą poręcz,
-
poręcze przy schodach przed ich początkiem i za końcem należy przedłużyć o min. 30 cm w poziomie oraz zakończyć w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie,
-
poręcze przy schodach powinny być oddalone od ścian, do których są mocowane, co najmniej 5 cm
-
część chwytna poręczy powinna mieć średnicę w zakresie 3,5 cm – 4,5 cm
-
na końcach poręczy należy montować oznaczenia dotykowe (pismo wypukłe lub piktogramy dotykowe) i w alfabecie Braille’a, które są dodatkową informacją dla osób niewidomych. Jeżeli informacja jest wykonana alfabetem Braille’a powinna być krótka i zawierać podstawowe informacje o punkcie orientacji, np. piętro, parter
-
końce poręczy powinny być zawinięte w dół lub zamontowane do ściany, tak aby nie można było zaczepić się fragmentami ubrania,
-
należy zapewnić ciągłość prowadzenia poręczy na schodach wielobiegowych. Dopuszcza się przerwanie ciągłości poręczy w przypadku spoczników o długości większej niż 3 m,
-
poręcze powinny być w kolorze kontrastującym z tłem ściany oraz biec nieprzerwanie przez cały ciąg schodów (w tym spoczniki),
-
linia poręczy powinna wiernie odzwierciedlać bieg schodów
-
Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Kryterium wyboru ofert stanowi cena: 100%
-
Opis sposobu przygotowania oferty:
-
Oferty w formie skanów (Załącznik nr 1 i/ lub Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3 ) należy przesłać mailem na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio na adres Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów -
Termin składania ofert upływa dnia 08 marca 2023 r. do godz. 10:00
-
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 08 marca r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Blizanów , Blizanów Drugi 52
-
Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wynikach postępowania.
-
Osoba uprawniona do kontaktu: Marzena Kmieć , tel. (62) 7512-108 email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Określenie okresu gwarancji
Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji 24 m-ce na wykonane elementy oraz na prawidłowość ich montażu .
VII .Termin realizacji zamówienia do:
1/ 31 marca 2023 r. ( montaż )
2/ Usługa tłumacza migowego on-line abonament roczny
VIII. Informacje o formalnościach:
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert, zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wynikach postępowania.
-
Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą zlecenie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź wycofania niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyn.
IX. Klauzula informacyjna wynikająca z RODO
Realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:
-
Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów.
-
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych Panem Jaromirem Dylewskim za pośrednictwem poczty e-mail:
-
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł prowadzonym w trybie nie podlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji rozliczenia umowy z Sądem Rejonowym w Kutnie.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie art. 6 ust.1 lit. b (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.1 lit. c (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz wewnętrznych procedur obowiązujących u Administratora.
-
Okres przechowywania danych:
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.
-
Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz inne podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
-
Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Blizanowie w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku:
-
na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
-
na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
-
na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
-
na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
-
na podstawie art. 20 RODO o przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane są na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany.
-
na podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest interes publiczny lub prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie będzie już mógł przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże, że istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.
-
Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej:
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.
-
Informacja o wymogu podania danych:
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 130.000,00 zł.
-
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
X. Wykaz dokumentów, jakie oferenci mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
Formularz ofertowy (wg wzorów w załączeniu).
Z up. Wójta Gminy
/-/ Marzena Kmieć
Zastępca Wójta