Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze
Załącznik
Wójta Gminy Blizanów
z dnia 31 grudnia 2009 roku
Regulamin
naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w tym na kierownicze stanowiska w Urzędzie Gminy Blizanów
oraz na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
Rozdział I
Postanowienia ogólne
1. Celem Regulaminu jest ustalenie zasad naboru na
stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Blizanów ,w tym na
kierownicze stanowiska urzędnicze oraz na stanowiska
kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w oparciu
o otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowiska pracy.
2. Wolnym stanowiskiem urzędniczym jest stanowisko, w rozumieniu art. 12 ustawy z dnia
21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (DZ. U. nr 223 , poz 1458 ze
zmianami) zwanej dalej „ustawą”
3. Pracownikiem samorządowym może być osoba, która spełnia warunki określone w art. 6 ustawy
4. Nabór, o którym mowa w ust 1 przeprowadza się w drodze postępowania rekrutacyjnego
5. Stosowanie niniejszego Regulaminu nie obejmuje
a/ stanowisk obsadzonych na podstawie wyboru i powołania
b/ stanowisk pomocniczych i obsługi
c/ doradców i asystentów
d/ stanowisk obsadzanych w ramach rekrutacji wewnętrznej spowodowanej zmianami organizacyjnymi ,przeniesieniem pracownika, awansami
e/ pracowników zatrudnionych na zastępstwo ( choroba, macierzyństwo, urlop
wychowawczy , przypadki losowe)
Rozdział II
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze
1. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Wójt Gminy
w oparciu o informację przekazaną przez Sekretarza Gminy
o wolnym stanowisku urzędniczym.
2. Wniosek, o którym mowa w pkt. 1, powinien być przekazany Wójtowi
w miarę możliwości z miesięcznym wyprzedzeniem.
3. Wniosek o przyjęcie nowego pracownika stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego regulaminu.
4. Sekretarz Gminy przedstawia Wójtowi do akceptacji projekt opisu stanowiska, na które odbędzie się nabór.
a) w przypadku stanowisk kierowniczych i samodzielnych opisu stanowiska dokonuje Sekretarz Gminy
b) w przypadku stanowisk z referatu , opisu stanowiska dokonuje Kierownik danego referatu
5. Opis stanowiska pracy, stanowiący załącznik Nr 2 do regulaminu, o którym mowa w ust. 4, zawiera:
a) dokładne określenie celów i zadań wykonywanych na danym
stanowisku pracy oraz wynikających z tego tytułu obowiązków
obciążających zajmującego stanowisko,
b) określenie szczegółowych wymagań w zakresie kwalifikacji,
umiejętności i predyspozycji,
c) określenie uprawnień służących do wykonywania zadań oraz
niezbędnego wyposażenia,
d) określenie odpowiedzialności,
e) inne wyznaczniki określające indywidualny charakter danego stanowiska pracy.
6. Akceptacja projektu opisu stanowiska pracy oraz zgoda Wójta powodują
rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze.
7. Otwarta rekrutacja i jawny nabór mają na celu pozyskanie najlepszych
pracowników na wolne stanowiska.
ROZDZIAŁ III
Powołanie Komisji Rekrutacyjnej
1. Komisję Rekrutacyjną powołuje Wójt Gminy
2. W skład Komisji Rekrutacyjnej mogą wchodzić:
1) Wójt Gminy,
2) Sekretarz Gminy,
3) Kierownik Referatu ,
4) Inspektor ds. kadr, bhp i obsługi sekretariatu
5) inne osoby wskazane przez Wójta.
3. W uzasadnionych przypadkach Wójt może uzupełnić skład komisji o
dodatkowe osoby (ekspertów) posiadające niezbędne kwalifikacje, wiedzę
i doświadczenie przydatne w procesie przeprowadzenia naboru.
4. W pracach Komisji nie może uczestniczyć osoba, która jest małżonkiem lub krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie, osoby, której dotyczy postępowanie konkursowe, albo pozostaje wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności.
5. Osoby biorące udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu naboru nie mogą przystąpić do tego naboru.
6. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.
7. Do zadań Komisji należy:
a) dokonanie wstępnej selekcji kandydatów,
b) analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych,
c) przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej,
d) wyłonienie kandydata, z którym ma zostać nawiązany stosunek pracy.
8. Komisja pracuje w składzie co najmniej 3-osobowym, w tym
przewodniczący lub zastępca przewodniczącego.
Rozdział IV
Etapy naboru
Nabór obejmuje:
1) ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko,
2) przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych,
3) wstępna ocena złożonych dokumentów aplikacyjnych
4) ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymogi formalne,
5) postępowanie sprawdzające
a) merytoryczna ocena dokumentów aplikacyjnych,
b) rozmowa kwalifikacyjna,
6) sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze,
7) podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisaniu umowy o pracę,
8) ogłoszenie wyników naboru.
Rozdział V
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym (w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym) umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej, zwanym dalej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Blizanowie.
2. Możliwe jest umieszczenie ogłoszeń dodatkowo w innych miejscach, m.in.:
1) prasie,
2) urzędach pracy.
3. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko zawiera w szczególności:
1) nazwę i adres Urzędu,
2) określenie stanowiska urzędniczego,
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym,
4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
5) wskazanie wymaganych dokumentów,
6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
4. Termin składania dokumentów określony w ogłoszeniu o naborze nie może być krótszy, niż 10 dni kalendarzowych od dnia opublikowania ogłoszenia
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
5. Wzór ogłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu.
Rozdział VI
Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
1. Po ogłoszeniu umieszczonym w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku.
2. Na dokumenty aplikacyjne składają się:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego, stanowiącego załącznik Nr 4 do regulaminu
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie zadań wynikających z zakresu czynności obejmowanego stanowiska,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
9) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji
11) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
3. Kandydaci na wolne stanowisko kierownicze składają oprócz dokumentów
wymienionych w ust. 2 pkt 1 – 8 autorską propozycję pracy w danej
komórce lub jednostce organizacyjnej oraz oświadczenie, że kandydat nie
był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w ustawie
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
4. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie
mogą być przyjmowane tylko po ukazaniu się ogłoszenia o organizowanym
naborze na wolne stanowisko i tylko formie pisemnej.
5. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.
Rozdział VII
Przeprowadzenie konkursu
Nabór na stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze odbywa się w dwóch etapach na podstawie:
1) wstępnej selekcji kandydatów, polegającej na analizie dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustaleniem listy kandydatów dopuszczonych do rozmowy kwalifikacyjnej – pierwszy etap ,
2) wyłonienie kandydata następuje w drugim etapie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej w czasie, której może być dodatkowo przeprowadzony test sprawdzający
Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów
1. Analiza formalna dokumentów aplikacyjnych polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacją nadesłaną przez kandydata. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.
2. Wynikiem analizy formalnej dokumentów jest wstępne określenie
przydatności kandydata do pracy na wolnym stanowisku.
3. Warunkiem udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnienie
wymogów formalnych wynikających z treści art. 6 ust. 1, 3 i 4 ustawy
o pracownikach samorządowych oraz zawartych w ogłoszeniu o naborze
( oceniane metodą spełnia / nie spełnia )
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne
1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu
o naborze i wstępnej selekcji, umieszcza się w BIP listę kandydatów, którzy
spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
2. Sporządzona w porządku alfabetycznym lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
3. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona
w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru. Wzór listy
stanowi załącznik nr 5 do regulaminu.
4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
1. Ocena merytoryczna złożonych dokumentów aplikacyjnych
Oceny merytorycznej złożonych dokumentów dokonuje każdy członek Komisji Rekrutacyjnej przydzielając kandydatowi punkty w skali od 1-10, przy czym najwyżej punktowani są kandydaci posiadający:
a) wykształcenie wyższe magisterskie (prawnicze, administracyjne lub specjalistyczne niezbędne na zajmowanym stanowisku),
b) szczególne kwalifikacje przez wskazanie zakresu wiedzy ogólnej
i specjalistyczne, wymagane uprawnienia i egzaminy zawodowe,
c) doświadczenie zawodowe.
2. Rozmowa kwalifikacyjna
1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego
kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji
oraz możliwość oceny:
- predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe
wykonywanie powierzonych obowiązków,
- posiadanej wiedzy na temat jednostki samorządu terytorialnego,
w której ubiega się o stanowisko,
- obowiązków i zakresu odpowiedzialności na stanowiskach
zajmowanych poprzednio przez kandydata,
- celów zawodowych kandydata.
2. Ocena kandydatów prowadzona jest metodą punktową w skali od 1 – 10
po zakończonych rozmowach kwalifikacyjnych (w tym autorskiej
propozycji pracy na stanowisku kierowniczym).
1. Po przeprowadzeniu konkursu Komisja Rekrutacyjna ustala wynik konkursu, wskazując kandydata, który uzyskał największą sumaryczną ilość punktów.
2. Ze swoich czynności Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów, który podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na posiedzeniu.
3. Protokół zawiera w szczególności:
1) określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, uszeregowanych według liczby uzyskanych punktów,
2) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru, uzasadnienie danego wyboru.
4. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 6 do niniejszego regulaminu.
Rozdział VIII
Ogłoszenie wyników naboru
1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1 zawiera:
a) nazwę i adres jednostki,
b) określenie stanowiska urzędniczego,
c) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania,
d) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata, albo uzasadnienie nie rozstrzygnięcia naboru na stanowisko.
3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy. Wzór ogłoszenia wyników naboru stanowi załącznik nr 7 do niniejszego regulaminu.
4. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy ust. 1, 2 i 3 stosuje się odpowiednio.
Rozdział IX
Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi
1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Rozdział X
Warunki zatrudnienia pracowników
1. Pracownik podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym ,umowę o pracę zwiera na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
2. W uzasadnionych okolicznościach (duże doświadczenie, wysokie kwalifikacje pracownika przydatne dla Urzędu ) Wójt podejmuje decyzję o zatrudnieniu na innych warunkach niż określonych w ust.1.
3. W przypadku, gdy kandydat wyłoniony w drodze konkursu odmówi nawiązania stosunku pracy, stosunek pracy nawiązuje się z kolejną osobą spośród kandydatów wymienionych w protokole naboru.
4. Odmowa, o której mowa w ust. 3 powinna być wyrażona w formie pisemnej.
Zał. Nr 1 Wniosek o zatrudnienie pracownika
Zał. Nr 2 Formularz opisu stanowiska pracy
Zał. Nr 3 Ogłoszenie o naborze
Zał. Nr 4 Kwestonariusz osobowy kandydata
Zał. Nr 6 Protokół z naboru kandydatów
Zał. Nr 7 Informacja o wynikach naboru
Osoba odpowiedzialna za:
- wytworzenie informacji: Roman Kliszewski
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: (2011-04-06 12:58:14)
- zaakceptowanie treści informacji: (2011-04-07 11:42:08)
OGŁOSZENIE o naborze nr 01 /2023
na podstawie art. 13 ust 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r. , poz. 530)
Wójt Gminy Blizanów
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych , obsługi sekretariatu i kadr w Urzędzie Gminy Blizanów
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania związane z zatrudnieniem na danym stanowisku:
niezbędne:
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczy pospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
wykształcenie wyższe lub podyplomowe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia
2) dodatkowe:
a) umiejętności zawodowe: biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office, Open Office) oraz podstawowych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner)
b) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
c) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych zadań, a szczególności ustaw o samorządzie gminnym, prawo pracy , kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o pracownikach samorządowych
d) gotowość do podnoszenia kwalifikacji
e) kultura osobista i umiejętność reprezentowania urzędu w kontaktach z interesantami
f) wskazane doświadczenie w pracy na stanowisku w administracji samorządowej związanym z
prowadzeniem sekretariatu i spraw kadrowych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór obejmuje:
zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi i Sekretarzowi oraz prowadzenie spraw kancelaryjno - technicznych, a w szczególności:
przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielenie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
prowadzenie ewidencji korespondencji,
prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu,
przygotowanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza,
prenumeratora czasopism i dzienników urzędowych,
nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów czy samodzielnych stanowisk pracy,
prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
przygotowanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej
Urzędu jako pracodawcy,
przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
ewidencja czasu pracy pracowników,
kompletowanie wniosków emerytalno - rentowych,
okresowa analiza stanu BHP,
stwierdzenie zagrożeń zawodowych,
przeprowadzenie kontroli warunków pracy i zgłoszeń wniosków
dotyczących popraw stanu BHP,
przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń, instrukcji
dotyczących BHP
rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów
dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych
udział w dochodzeniach powypadkowych,
współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy i udział w pracy
zakładowej komicji BHP.
zapewnienie warunków i przygotowanie dokumentacji proceduralnej do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych i pracowników samorządowych Urzędu Gminy
prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzeniem służby
przygotowawczej w Urzędzie Gminy
Obsługa sekretariatu Urzędu:
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
rejestrowanie pism wchodzących w dzienniku korespondencyjnym i przekazywanie poszczególnym pracownikom.
rejestrowanie pism wychodzących
obsługa centrali telefonicznej , radiotelefonu i faxu
wystawianie poleceń wyjazdu służbowego i prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
B H P- prowadzenie zadań przy współpracy z firmą bhp zewnętrzną
Sporządzanie i przedstawienie kierownikowi co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mających na celu zapobieganiu zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
Bieżące informowanie kierownika o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań środowiska pracy.
Udział w dochodzeniach powypadkowych oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.
Doradztwo w zakresie obowiązujących zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Udzielanie informacji o ryzyku dla zdrowia oraz doradztwo w zakresie doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia.
Współpraca ze służbą pracowniczą i innymi komórkami organizacyjnymi w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewniania właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Gminy i Zakładu Usług Komunalnych oraz kierowników jednostek organizacyjnych podlegających Wójtowi Gminy.
Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji prac publicznych , interwencyjnych i użyteczności publiczne na terenie Gminy Blizanów
Prowadzenie dokumentacji z zebrań sołeckich
III. Warunki pracy:
1) nawiązanie stosunku pracy: grudzień 2023 r.
2) forma zatrudnienia: umowa o pracę
3) wymiar czasu pracy: 1 etat,
4) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu oraz instytucjami zewnętrznymi
5) charakterystyka stanowiska pracy:
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych
zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowo-administracyjnym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego, programu operacyjnego Windows, pakietu biurowego MS Office i programów specjalistycznych ;
pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie obowiązującego go wymiaru czasu pracy ,
bezpośredni kontakt z klientami,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Blizanów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%
III. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny
życiorys – Curriculum Vitae
kwestionariusz osobowy dla ubiegającego się o zatrudnienie (wzór załączony do ogłoszenia o naborze)
kopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie
podpisane odręcznie oświadczenie złożone w trybie art.. 233§ 1 Kodeksu karnego, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
podpisane odręcznie oświadczenie złożone w trybie art.. 233§ 1 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
podpisana odręcznie klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych )
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania dostarczonych dokumentów aplikacyjnych
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy jest zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 15 grudnia 2023r do godz.15.00
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52 (pokój nr 6)
- za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52 ,
62-814 Blizanów (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem na zamkniętej kopercie
„ Dotyczy konkursu - naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych, obsługi sekretariatu i kadr ”.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy S. Czapski pod nr tel 062 7512102
Uwaga:
Informacje o kandydatach ,którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Blizanów (https://www.blizanow.ug.gov.pl/bip .) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Blizanów.
Zarządzenie Wójta Gminy Blizanów
Wójt Gminy Blizanów
Sławomir Musioł
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Blizanów na stanowisko
ds. organizacyjnych, obsługi sekretariatu i kadr
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Iza Włodkowska
zamieszkała Janków Drugi
Uzasadnienie dokonanego wyboru - decyzji:
Kandydatka spełnia wymagania formalne. Komisja wysoko oceniła złożone dokumenty aplikacyjne, kwalifikacje oraz zasób wiedzy wskazujący na szeroki zakres znajomości zagadnień z zakresu prawa pracy, podatku dochodowym od osób fizycznych, systemu ubezpieczeń społecznych i wynagradzania pracowników samorządowych ,stosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, znajomości ustawy o samorządzie gminnym .
Blizanów Drugi, dn. 29.12.2023r Sławomir Czapski – Przewodniczący Komisji