Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52 62 – 814 Blizanów
Tel. 62 7511010, fax. 62 7641113 email:
EW-10
WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
WYMAGANE DOKUMENTY
- Podanie, ze szczegółowym wyjaśnieniem czasu i okoliczności opuszczenia mieszkania.
- Do wglądu - oryginały dokumentów potwierdzających fakty opisane w podaniu (np. sentencję wyroku rozwodowego, wyrok orzekający eksmisję, tytuł prawny do lokalu lub nieruchomości, itp.), których kserokopię należy dołączyć do podania.
- Wskazanie adresu zamieszkania strony postępowania tj. osoby, której dotyczy wymeldowanie.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Stanowisko ds. ewidencji ludności i ochrony przeciwpożarowej - Krzysztof Bączkiewicz
Pokój nr 2, tel. 62 7512103, e-mail:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 60 dni.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej dokonane jest z urzędu przez wydanie decyzji o wymeldowaniu, bądź odmowie wymeldowania.
OPŁATY
Nie dotyczy.
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Wielkopolskiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Wójta Gminy Blizanów.
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2015.388 j.t.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz.267).
DODATKOWE INFORMACJE
Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument oświadczający tytuł prawny do lokalu.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
25.05.2020 r.
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: (2013-09-13 08:47:10)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2020-05-26 13:01:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2020-05-26 13:02:55)