Kontakt
Urząd Gminy Blizanów pokój nr 9 i 10
tel. 62 7511010 w. 139
62 7511066 w. 139
62 7512139
Osoby pracujące w referacie
Kierownik referatu
Janusz Nowak
Inspektor
Justyna Stasiak
Referent
Dominika Szymańska
Podinspektor
Malwina Sodolska
Zakres działania
Kontakt
Urząd Gminy Blizanów pokój nr 2
tel. 62 7511066 w.103
62 7511010 w.103
62 7512103
Osoby pracujące w dziale
St. Inspektor Krzysztof Bączkiewicz
Zakres działania
Kontakt
Urząd Gminy Blizanów Referat Oświaty
Janków Pierwszy 101a
tel. 62 7511431
62 7511439
Osoby pracujące w referacie
Kierownik Referatu
Joanna Włodarczyk
Zastępca Głównego Księgowego
Elżbieta Jędrusiak
Inspektor
Elżbieta Jędrusiak
Podinspektor
Anna Ratajczyk
Inspektor
Emilia Frelicka
Inspektor
Dorota Iglik
Pomoc Administracyjna
Izabela Dwórczyk
Pomoc Administracyjna
Dawid Biesiada
Zakres działania
Osoby Pracujące w referacie
Kierownik Referatu
Karina Walczak
Inspektor
Roman Kliszewski
Podinspektor
Karolina Dominiak
Referent
Karolina Łuczak
Kontakt
Urząd Gminy Blizanów pokój nr 5
tel. 62 7511010 wew. 109
62 7511066 wew. 109
62 7512148
tel. fax 62 7512109
Zakres działania
Do zadań referatu należy prowadzenie spraw z zakresu:
- gospodarowaniem i zarządaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywanie, oddawanie w uzytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne
- ustalaniem ich wartości
- organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa uzytkowania wieczystego nieruchomości stanowiacych własnośc Gminy
- nabywaniem nieruchomosci i niezbędnych dla realizacji zadań Gminy
- komunalizacją gruntów
- prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych
- tworzeniem zasobu gruntów i gospodarowaniem nim - zgodnie z zasadami okreslonymi w przepisach obowiazującego prawa
- wyposażaniem gruntów w urządzenia komunalne - wspólnie z Zakładem Usług Komunalnych
- zagospodarowaniem wspólnot gruntowych
B. Ochrony środowiska i rolnictwa
- łowiectwa
- zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych
- ochrony i kształtowania środowiskaw tym:
- zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
- ograniczeń dotyczących maszyn i urządzeń technicznych
- ochrony środowiska przed odpadami
- utrzymanie porządu i czystości
- ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym:
- przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze lub nielesne
- wyłączania gruntów z produkcji
- rolniczego wykorzystania gruntów
- rekultywacji nieużytków oraz zdewastowanych i zdegradowanych oraz użyźniania innych gruntów
- przeciwdziałaniu nieformalnemu obrotowi ziemią
- nasiennictwa
- gospodarki wodnej
- ochrona powietrza atmosferycznego
C. Działalność Gospodarcza
- obsługa centralnej ewidencji działalności gospodarczej
D. Ochrona zdrowia
- tworzenia i utrzymania oraz przekształczania i likwidacji zakładów opieki zdrowotnej
- zwalczaniu chorób zakaźnych
E. Kreowaniem rozwoju Gminy i jej promocja na zewnatrz
- opracowywaniem programów gospodarczych, w tym wykonywaniem prac studialnych i prognostycznych
- analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich
- gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz
- organizowanie współpracy Gminy z zagranicą
F. Gospodarki komunalnej i lokalowej
- zarządzaniem gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomosciami i budynkami
- dodatków mieszkanowych
- przyznawania lokali mieszkalnych w tym socalnych i zastępczych oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych
- zarządu nieruchomościami wspólnymi
- przejmowania zakładowych budynków mieszkalnych
- egzekucji w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej
- stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości zabudowane
- tworzenie i utrzymanie terenów zielonych
- cmentarzy
G. Koncesje alkoholowe.
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- Naliczanie i rozliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w związku ze zlozonymi oświadczeniami o wysokości sprzedaży
Kontakt
Urząd Gminy Blizanów pokój nr 6tel. 62 7511066
62 7511010
Osoba pracująca w sekretariacie
ReferentIza Włodkowska
Zakres działania
Kontakt
Urząd Gminy Blizanów pokój nr 7
tel/fax 627641113
Sekretarz Gminy i Radca Prawny
Sekretarz Gminy
Sławomir Czapski
Radca Prawny Urzędu
mgr Barbara Spierz
Zakres działania
Sekretarz Gminy
Radca Prawny
Kontakt
Urząd Stanu Cywilnego w Blizanowie
62 - 814 Blizanów
Tel. 627511066 w. 16
627511010 w. 16
627512106
Pokój nr 4 i 2 w Urzędzie Gminy Blizanów
SALA ŚLUBÓW Znaduje sie pod adresem Blizanów Drugi 5a
Osoby pracujące w Urzędzie Stanu Cywilnego
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Blizanowie
Natalia Szrama
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Blizanowie
Paweł Urbaniak
Zakres działania Urzędu Stanu Cywilnego
Kontakt
Urząd Gminy Blizanówpokój nr 2
Tel. 627511066 w. 103
627511010 w. 103
627512103
Osoby pełniące funkcje
InspektorKontakt
Urząd Gminy Blizanów
pokój 15
Tel. 627511066 wew. 34
627511010 wew. 34
627512134
Osoby pracujące w dziale
Inspektor
Włodzimierz Wyborny
Zakres działania
- Deklaracja - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości zamieszkałych.
- Deklaracja - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości,
na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
- Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
- Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
- Odroczenie/rozłożenie na rat/umorzenie zaległości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Egzekucja zaległej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Zagorzynie.
Kontakt
Urząd Gminy Blizanów
pokój nr 13 i 14
tel. 7511850
627511010 w. 32
627511066 w. 32
627512132
Osoby pracujące w dziale
Skarbnik Gminy
Cezary Korzeniewski
Inspektor
Bożena Żórawicz
Z-ca Skarbnika
Elżbieta Kupaj