Tel. 62 7511010, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska, Gospodarki Gruntami i Gospodarki Lokalnej, Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i Ewidencji Działalności Gospodarczych
Referent Karolina Dominiak
Pokój nr 5, tel. 62 7512109 email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.
OPŁATY
za wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego - brak opłaty,
za wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego - opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.).
Rozporządzenia z dnia 21 lipca 2021r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021r. poz. 1368)
DODATKOWE INFORMACJE
Ustalenie numeru porządkowego następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości. Numery porządkowe nowo budowanych budynków, niewykazanych w ewidencji miejscowości, ulic i adresów ustala się przed rozpoczęciem ich użytkowania.
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości - druk dostępny w Urzędzie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Jak załatwić sprawę.
Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska, Gospodarki Gruntami i Gospodarki Lokalnej, Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i Ewidencji Działalności Gospodarczych
Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.
OPŁATY
za wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego - brak opłaty,
za wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego - opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
PODSTAWA PRAWNA
style="text-align: justify;">
Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 201523 r. poz. 17520 zezmianami).
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. Uźn. z 2012 rm. poz. 125 t.j.).
Rozporządzenia z dnia 21 lipca 2021r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021r. poz. 1368)
style="text-alig>&n: jubstifyp;"
>DODATKOWE INFORMACJE
Ustalenie numeru porządkowego następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości. Numery porządkowe nowo budowanych budynków, niewykazanych w ewidencji miejscowości, ulic i adresów ustala się przed rozpoczęciem ich użytkowania.
UZYSKTALENIE DNUMECYZJI O ŚRU PORZĄDOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZEGODY NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘRUCHOMOŚCIA
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości - druk dostępny w Urzędzie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Jak załatwić sprawę.
PKośpia mapy: zasadniczej, ewiadencyjnej, zona projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszezj wni��aściwyorgan1:10 000 lub kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca przewidywany obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie stosownie do art. 74 ust. 1 pkt. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ztu zastrzeżeniem, że jeżeli liczba stron w pgostępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniachprzekracza 20, dla przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko:
<
li>dla których stwierdzono obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, kopię mapy, o której mowa powyżej, przedkłada się wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
\r\n
dla których nie stwierdzono obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, kopię mapy, o której mowa powyżej, przedkłada się w terminie 14 dni od dnia, w którym postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko stało się ostateczne.
W przypadku przedsięwzięć wymagających koncesji lub decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4-5 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięć dotyczących urządzeń piętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o której mowa powyżej - mapa sytuacyjno-wysokościowa sporządzona w skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
Mapa w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, wraz z zapisem mapy w formie elektronicznej zgodnie z art. 74 ust. 1 pkt. 3a ww. ustawy.
Wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, stosownie do art. 74 ust. 1 pkt. 6 ww. ustawy , z zastrzeżeniem, że jeżeli liczba stron w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 20, dla przedsięwzięć:
mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których stwierdzono obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, wypis z rejestru, o którym mowa powyżej, przedkłada się wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których nie stwierdzono obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, wypis z rejestru, o którym mowa powyżej przedkłada się w terminie 14 dni od dnia, w którym postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko stało się ostateczne,
wymagających koncesji lub decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4-5 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, oraz przedsięwzięć dotyczących urządzeń piętrzących I, II i III klasy budowli, nie wymaga się wypisu z rejestru, o którym mowa powyżej,
Karta informacyjna przedsięwzięcia zawierająca dane, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 5 ww. ustawy , w trzech egzemplarzach, wraz z jej zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych.
Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ilekroć w ustawie jest mowa o karcie informacyjnej przedsięwzięcia - rozumie się przez to dokument zawierający podstawowe informacje o planowanym przedsięwzięciu, w szczególności dane o:
rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,
powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu nieruchomości szatą roślinną,
rodzaju technologii,
ewentualnych wariantach przedsięwzięcia, przy czym w przypadku drogi w transeuropejskiej sieci drogowej każdy z analizowanych wariantów drogi musi być dopuszczalny pod względem bezpieczeństwa ruchu drogowego,
przewidywanej ilości wykorzystywanej wody, surowców, materiałów, paliw oraz energii,
rozwiązaniach chroniących środowisko,
rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko,
możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia,
wpływie planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego w przypadku drogi w transeuropejskiej sieci drogowej;
W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika Inwestora należy zgodnie z art. 33 Kpa dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej:
za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
za ewentualne złożenie dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska, Gospodarki Gruntami i Gospodarki Lokalnej, Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i Ewidencji Działalności Gospodarczych
StaInowisko ds. gospodareki gruntami i ochrony środowiska - Karina Walczak, pokój Nr 5, tPawel.&ł Urbanbsp;iak
Wydrukuj i wypełanije zawiadomienioseka o wynadanieu dnumecyzji o śru porządowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko (patrz punkt załączniki do pobrania) lub napisz go samodzielnie (formularz wniosku nie jest obligatoryjny),\r\n
Do wniosku dołącz wymagane dokumenty,
\r\n
Dokonaj opłaty skarbowej za wydanie decyzji o środowiskowych uwa
runkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko i dowód jej wniesienia dołącz do wniosku,
W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, dołącz oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, dokonaj opłaty skarbowej i dowód jej wniesienia dołącz do wniosku,
Skompletowane dokumenty złóż w Sekretariacie Urzędu Gminy Blizanów lub wyślij pocztą.
Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego twoja sprawa zostanie załatwiona w ciągu 1 miesiąca, a w sprawach skomplikowanych w ciągu 2 miesięcy. (W przypadku uzupełnień termin może ulec wydłużeniu),
Decyzja zostanie dostarczona pocztą lub możesz odebrać ją osobiście (w tym celu zadeklaruj na wniosku chęć osobistego odbioru),
Podczas odbioru decyzji niezbędne jest okazanie dokumentu tożsa
mości.lip>
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Wójta Gminy Blizanów.
OPŁATY
<oul>
style="text-align: justify;">O
za wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego - brak opłaty,
za wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego - opłata skarbowa zaw wydanie decyzji o środowisokowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięściawynosi 20517,00 zł.
Opłata skarbowa za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa wynosi 17,00 zł.
li>
ul>
Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Blizanów nr 76TRYB 8407 0003 0600 6372 2000 0001ODWOŁAWCZY&
nbsp;lub: gotówkowo w&nbjusptify;kas">Nie Urzędu. Opłatę należy uiścić najpóźniej w dniu składania wnioskutyczy.
PODSTAWA PRAWNA
>
style="text-align: justify;">
Ustawa z dnia 317 października 2008 r. o udostępnianiu informacjia o ś1989 rodowisku Prawo geodezyjne i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiskartograz o ocenach oddzfiaływaczniae na środowisko (Dz. U. z 2016 5r. poz. 35320 ze zmianami).
style="text-align: justify;"
>Rozporządzenie Rady Ministrówa Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 listopadycznia 201012 r. w sprawie przedsięwzięćdencji mogących znacząiejscowości, ulic i oddziaływać na środowireskoów (Dz. U. z 20102 r. nr 213 poz. 139725 ze zmianamit.j.).
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz.23 ze zmianami).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz.783).
DODATKOWE INFORMACJE
BUstalenie numeru porządkowego następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości. Numery porządkowe nowo budowanych budynków, niewykazanych w ewidencji miejscowości, ulici adresów ustala się przed rozpoczęciem ich użytkowania.
UZYSKANIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘCIA
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek - druk dostępny w Urzędzie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Jak załatwić sprawę.
Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca przewidywany obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie stosownie do art. 74 ust. 1 pkt. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, z zastrzeżeniem, że jeżeli liczba stron w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 20, dla przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko:
dla których stwierdzono obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, kopię mapy, o której mowa powyżej, przedkłada się wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
dla których nie stwierdzono obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, kopię mapy, o której mowa powyżej, przedkłada się w terminie 14 dni od dnia, w którym postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko stało się ostateczne.
W przypadku przedsięwzięć wymagających koncesji lub decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4-5 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięć dotyczących urządzeń piętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o której mowa powyżej - mapa sytuacyjno-wysokościowa sporządzona w skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
Mapa w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, wraz z zapisem mapy w formie elektronicznej zgodnie z art. 74 ust. 1 pkt. 3a ww. ustawy.
Wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, stosownie do art. 74 ust. 1 pkt. 6 ww. ustawy , z zastrzeżeniem, że jeżeli liczba stron w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 20, dla przedsięwzięć:
mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których stwierdzono obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, wypis z rejestru, o którym mowa powyżej, przedkłada się wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których nie stwierdzono obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, wypis z rejestru, o którym mowa powyżej przedkłada się w terminie 14 dni od dnia, w którym postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko stało się ostateczne,
wymagających koncesji lub decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4-5 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, oraz przedsięwzięć dotyczących urządzeń piętrzących I, II i III klasy budowli, nie wymaga się wypisu z rejestru, o którym mowa powyżej,
Karta informacyjna przedsięwzięcia zawierająca dane, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 5 ww. ustawy , w trzech egzemplarzach, wraz z jej zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych.
Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ilekroć w ustawie jest mowa o karcie informacyjnej przedsięwzięcia - rozumie się przez to dokument zawierający podstawowe informacje o planowanym przedsięwzięciu, w szczególności dane o:
rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,
powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu nieruchomości szatą roślinną,
rodzaju technologii,
ewentualnych wariantach przedsięwzięcia, przy czym w przypadku drogi w transeuropejskiej sieci drogowej każdy z analizowanych wariantów drogi musi być dopuszczalny pod względem bezpieczeństwa ruchu drogowego,
przewidywanej ilości wykorzystywanej wody, surowców, materiałów, paliw oraz energii,
rozwiązaniach chroniących środowisko,
rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko,
możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia,
wpływie planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego w przypadku drogi w transeuropejskiej sieci drogowej;
W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika Inwestora należy zgodnie z art. 33 Kpa dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej:
za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
za ewentualne złożenie dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska, Gospodarki Gruntami i Gospodarki Lokalnej, Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i Ewidencji Działalności Gospodarczych
Stanowisko ds. gospodarki gruntami i ochrony środowiska - Karina Walczak, pokój Nr 5, tel.
Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko (patrz punkt załączniki do pobrania) lub napisz go samodzielnie (formularz wniosku nie jest obligatoryjny),
Do wniosku dołącz wymagane dokumenty,
Dokonaj opłaty skarbowej za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko i dowód jej wniesienia dołącz do wniosku,
W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, dołącz oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, dokonaj opłaty skarbowej i dowód jej wniesienia dołącz do wniosku,
Skompletowane dokumenty złóż w Sekretariacie Urzędu Gminy Blizanów lub wyślij pocztą.
Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego twoja sprawa zostanie załatwiona w ciągu 1 miesiąca, a w sprawach skomplikowanych w ciągu 2 miesięcy. (W przypadku uzupełnień termin może ulec wydłużeniu),
Decyzja zostanie dostarczona pocztą lub możesz odebrać ją osobiście (w tym celu zadeklaruj na wniosku chęć osobistego odbioru),
Podczas odbioru decyzji niezbędne jest okazanie dokumentu tożsamości.
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Wójta Gminy Blizanów.
OPŁATY
Opłata skarbowa za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wynosi 205,00 zł.
Opłata skarbowa za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa wynosi 17,00 zł.
Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Blizanów nr 76 8407 0003 0600 6372 2000 0001 lub gotówkowo w kasie Urzędu. Opłatę należy uiścić najpóźniej w dniu składania wniosku.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zmianami).
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 20101 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. nr 213 poz. 1397 ze zmianami).
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz.23 ze zmianami).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz.783).