Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.