REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
dla których organizatorem jest Gmina Blizanów
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Blizanów prowadzony jest zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983), na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z przepisów prawa.
3. Rejestr prowadzi: Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
nr tel. 62 7511066
4. Dane w rejestrze udostępnia się poprzez:
otwarty dostęp do zawartość rejestru, który odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.